Працюй з тими,
хто шарить!
Працюй з ЧЕКДОМ! Працюй у ЧЕКДОМ!

20+ відкритих вакансій

Вітаємо у ЧЕКДОМ!

ЧЕКДОМ - українська група споріднених компаній, які ведуть свою діяльність у суміжних бізнес напрямках.

Зокрема, група працює у сферах нерухомості, електронної комерції, інформаційних технологій, енергетики, медіа та телекомунікаційних систем. 

Перша компанія групи заснована у 2016 році Олегом Соколовим, як консалтингове агентство з питань управління нерухомим майном, що згодом трансформувалось у аутсорсингову компанію - засновника CheckDom Group.

Група компаній ЧЕКДОМ обслуговує багатотисячну аудиторію клієнтів у Києві та передмісті, забезпечуючи належне функціонування житлових комплексів ринковою вартістю понад 1 000 000 000 долларів США.

Сьогодні ЧЕКДОМ представляє собою технологічну керуючу компанію, яка веде операціну діяльність у Києві, Вишгороді, Ірпіні та Київській області  з повним набором сервісів необхідних для комплексного обслуговування житлових будинків різного рівня та типу складності.  

Ми маємо у наявності:

Історія розвитку

2016 рік

Олег СОКОЛОВ разом з партнерами створює консалтингову компанію у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Кондомініум Консалтинг".

2017 рік

Компанія розширує напрямки діяльності та починає перетворення з консалтингової компанії в керуючу компанію ТОВ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ДОМОУПРАВЛІННЯ". У 2017 році розпочинається формування бренду CheckDom.

2018 рік

У 2018 році співробітники компанії отримують перші сертифікати менеджерів-управителів

2019 рік

ЧЕКДОМ випускає першу версію веб-платформи CheckDom Online для домоуправителів та приватних клієнтів.

2020 рік

ЧЕКДОМ запускає власну сервісну та аварійну служби для обслуговування внутрішньобудинкових систем багатоквартирних будинків. Надання послуг здійснює ТОВ "ЧЕКДОМ ІНЖЕНЕРІНГ".  ЧЕКДОМ починає формування власного автопарку для сервісних команд та аварійної служби.

ЧЕКДОМ створює агенцію нерухомості та проводить перші успішні угоди з купівлі-продажу нерухомості.

ЧЕКДОМ отримує свідоцтво про реєстрацію торгової марки для товраів і послуг CheckDom.

2021 рік

Спалах пантемії COVID-19 сповільнює розвиток компанії та бізнесу в цілому, але ЧЕКДОМ не зупеняє діяльність, адже ряд служб компанії задіяні у безперервному процесі облсуговування житлової нерухомості, тож компанія продовжує роботу. 

Натомість група ЧЕКДОМ проводить реоганізацію корпоративних прав низки напрямків і як наслідок відбувається зміна керівників цих напрямків в результаті чого усе корпоратине керівництво здійсюється безпосередньо генеральним директором. 

У тому ж 2021 ЧЕКДОМ випускає в реліз застосунки CheckDom Online на платформах Play Market та AppStore

2022 рік

У надскладний для України 2022 рік ЧЕКДОМ вдалося зберегти усі робочі місця та навіть відкрити нові позиції для внутрішньо переміщених осіб. Компанія збільшила клієнтскький портфель закріпившись у преміальному сигменті.

2023 рік

ЧЕКДОМ розширує свою присутніть і тепер працює у окрім міст Києва та Вишгорода у місті Ірпінь, також київський області - с. Крюківщина та Софіївська Борщагівка. 

ЧЕКДОМ розпочинає розбудову власної Ліфтової служби з виокремленням цього напрмку в окрему самостійну структуру.

2024 рік

ЧЕКДОМ розширює свої можливості з інтеграцією системи "Дія", що дозволяє користувачам не тільки підписувати електронні документи за допомогою "Дія.Підпис", але й здійснювати авторизацію через ID.GOV.UA та обмінюватися документами. Водночас, ЧЕКДОМ впроваджує нові можливості для формування ініціативних груп з метою створення ОСББ через платформу CheckDom Online. Тепер ЧЕКДОМ доступний і в Полтаві, розширюючи свою присутність та вплив.

100+

У 2024 році, на 8-й день народження ЧЕКДОМ, загальна чисельність команди стала більшою за 100 співробітників. Структура компанії складається з 15 відділів.  

Приєднуйтесь до команди!

Кар'єра в ЧЕКДОМ
для Ветеранів

ЧЕКДОМ підтримує ветеранів, пропонуючи їм роботу в різних сферах. 

Ви можете реалізувати свій досвід і навички, долучаючись до нашої команди. 

Знайдіть нове покликання та розпочніть новий етап у вашій кар'єрі з нами!

Інформація про програму працевлаштування та контакти доступна за посиланням.


Вакансії 

для адміністративного 

персоналу

Менеджер-управитель

Відділ адміністрування багатоквартирних будинків. 

Київ, Київська область

від 25 000 - 60 000 грн. / міс

Бухгалтер 

Відділ обліку корпоративних операцій

Київ, ГО

від 16 000 - 24 000 грн / міс

Бухгалтер 

Відділ обліку клієнтських операцій

Київ, ГО

від 16 000 - 22 000 грн / міс

Оператор контакт-центру

Служба підтримки клієнтів

від 14 000 - 18 000 грн / міс

Вакансії 

для сервісно-технічного

персоналу

Слюсар-електрик

Відділ технічного сервісу

від 15 500 грн - 28 000 грн / міс

Слюсар-сантехнік

Відділ технічного сервісу

від 15 000 - 28 000 грн / міс

Робітник з комплексного прибирання

Служба клінінгу

від 11 000 грн - 16 000 грн / міс

Робітник з комплексного прибирання в с. Крюківщина 

Служба клінінгу

від 11 000 грн - 16 000 грн / міс