Бухгалтер
відділ обліку корпоративних операцій
Загальний опис посади
Ви будете відповідати за ведення бухгалтерського обліку групи компаній ЧЕКДОМ.
Ви будете підпорядковуватись та звітувати Головному бухгалтеру або його профільному заступнику.
Що входить до Ваших обов’язків
Робота з ТОВ з ПДВ та ТОВ на єдиному податоку;
Проведення первинних документів, у тому числі основних фондів та актів виконаних робіт;
Своєчасне відображення у бухгалтерському обліку операцій з ПДВ (кредит та зобов’язання);
Завантаження та проведення банківських виписок;
Робота з «Клієнт-банком»;
Ведення розрахунків та звірка з контрагентами;
Ведення документів, оборот, списання ПММ, автозапчастин, шин, амортизація/ТН та всі необхідні документи для правильного обліку автопарку;
Контроль списання палива;
Звірка взаєморозрахунків з контрагентами;
Виконання доручень головного бухгалтера.
Вимоги до кандидата на посаду
Досвід роботи бухгалтером або єдиним бухгалтером від 1−2-х років;
Відповідальність, уважність до деталей, добросовісне відношення до роботи, уміння працювати в умовах багатозадачності, стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати з великим об'ємом інформації;
Досвід роботи з BAS, електронним кабінетом платника податків, Medoc;
Знання бухгалтерського документообігу;
Вміння розставляти пріоритети та планувати власну роботу;
Аналітичний склад розуму.
Що отримують наші таланти від компанії?
Офіційне працевлаштування
5-ти денний робочий графік
Своєчасну виплату заробітної плати
Робота в стабільній компанії, яка постійно розвивається
Конкурентний рівень з/п (за результатами співбесіди)
Професійний розвиток.
Мотивація та винагорода
ЗП - від 20 000 до 24 000 грн/місяць.
Додаткова інформація
Випробувальний термін 3 місяці;
Робочий графік пн-пт з 10:00 до 19:00;
Офісний формат роботи.
Якщо Вас зацікавила данна вакансія просимо зв'язатися з нашим Менеджером за контактами:
+380 68 986 27 87
hr@checkdom.ua