Старший менеджер (оператор)
контакт-центру

Загальний опис посади 

Ви будете відповідати за першу ланку комунікації з клієнтами, забезпечуючи вхідну та вихідну комунікацію з абонентами, внутрішніми та зовнішніми сервісними службами. Ваша уважність, кмітливість та обізнаність будуть вирішальними для ефективної відповіді на запити клієнтів та забезпечення взаємозв'язку між всіма сторонами.


Ви будете співпрацювати з внутрішніми службами ЧЕКДОМ, координуючи комунікацію між ними та вносячи свій вклад у вирішення питань, що виходять за рамки вашої безпосередньої компетенції. Також ви будете взаємодіяти зі сторонніми сервісними службами, що не підпорядковуються ЧЕКДОМ, але надають послуги нашим спільним абонентам, сприяючи забезпеченню їх потреб в суміжних областях.


Ваша посада буде підпорядковуватись Керівнику контакт центру, який забезпечить вам необхідну підтримку, оцінить вашу продуктивність та надасть зворотний зв'язок для вашого розвитку та професійного зростання.


У вашій ролі Старшого менеджера контакт-центру в ЧЕКДОМ вам доручено важливу місію забезпечення якісної комунікації з клієнтами та забезпечення безперебійності в роботі сервісних служб. Ваша проникливість, ефективність та здатність до співпраці забезпечать успіх вашої роботи та задоволення потреб клієнтів.

Що входить до обов’язків 


Ключові показники ефективності



Можуть бути додані інші показники, які дозволяють вимірювати ефективність Вашої роботи.



Вимоги до кандидата на посаду



Кандидат повинен знати:


будинку та службові інструкції,  що встановлюють порядок нагляду за  ним;  


Що отримують наші таланти від компанії?

Мотивація та винагорода 


Додаткова информація 


Якщо Вас зацікавила данна вакансія просимо зв'язатися з нишим Менеджером за контактами:
068 986 27 87