Старший менеджер (оператор)
контакт-центру
Загальний опис посади
Ви будете відповідати за першу ланку комунікації з клієнтами, забезпечуючи вхідну та вихідну комунікацію з абонентами, внутрішніми та зовнішніми сервісними службами. Ваша уважність, кмітливість та обізнаність будуть вирішальними для ефективної відповіді на запити клієнтів та забезпечення взаємозв'язку між всіма сторонами.
Ви будете співпрацювати з внутрішніми службами ЧЕКДОМ, координуючи комунікацію між ними та вносячи свій вклад у вирішення питань, що виходять за рамки вашої безпосередньої компетенції. Також ви будете взаємодіяти зі сторонніми сервісними службами, що не підпорядковуються ЧЕКДОМ, але надають послуги нашим спільним абонентам, сприяючи забезпеченню їх потреб в суміжних областях.
Ваша посада буде підпорядковуватись Керівнику контакт центру, який забезпечить вам необхідну підтримку, оцінить вашу продуктивність та надасть зворотний зв'язок для вашого розвитку та професійного зростання.
У вашій ролі Старшого менеджера контакт-центру в ЧЕКДОМ вам доручено важливу місію забезпечення якісної комунікації з клієнтами та забезпечення безперебійності в роботі сервісних служб. Ваша проникливість, ефективність та здатність до співпраці забезпечать успіх вашої роботи та задоволення потреб клієнтів.
Що входить до обов’язків
Прийом та здійснення комунікацій з абонентами, переважно в голосовому режимі, а також засобами електронного зв'яку, у тому числі, але не виключно: смс розсилки, вайбер розсилки, телеграм розсилки;
Консультування (первинне) абонентів з питань надання послуг ЧЕКДОМ з подальшим перенаправленням на відповідний підрозділ компанії;
Надання базової запитуванної інформації абонентам / контрагентам;
Комунікація через електронні журнали звернень абонентів;
Адміністрування маршрутів вхідних та вихідних дзвінків;
Адміністрування IVR системи;
Замовлення, активація/деактивація нових номерів телефонів та внутрішніх ліній;
Контроль за станом відновлення ЖКП в межах районів, у яких оперує ЧЕКДОМ;
Моніторинг працездатності систем диспетчеризації;
Фіксація сервісних заявок, формування сервісних завдань та контроль за їх виконанням;
Адміністрування картотеки абонентів, зокрема контактної та персонофікуючої інформації;
Формування оперативних звітів щодо основних показників ефективності контакт-центру;
Інші завдання поставлені керівництвом в рамках зони відповідальності.
Ключові показники ефективності
Абсолютна відсутність неопрацьованих звернень;
Максимальний час тривалості розмови 60 секунд;
Максимальний час очікування абонента до з'єднання зі співробітником контакт-центру на лінії 25 секунд.
Можуть бути додані інші показники, які дозволяють вимірювати ефективність Вашої роботи.
Вимоги до кандидата на посаду
Повна або базова загальна середня освіта;
Досвід роботи в КЦ від 2 років;
Володіння (бездоганне) українською мовою;
Володіння англійською мовою (буде перевагою);
Спроможність працювати за ненормованим робочим графіком;
Стресостійкість буде головною ознакою;
Спроможність розділяти особисті претензії та претензії до компанії від клієнтів, які можуть телефонувати з поганим або відверто поганим настроєм.
Кандидат повинен знати:
нормативні акти органів центральної влади та місцевого самоврядування з питань санітарії та гігієни, благоустрою, утримання будинку;
законодавство у сфері житлово-комунальних послуг;
стандарти з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, правила безпечного користування засобами життєзабезпечення в місцях загального користування;
організаційні вимоги щодо охоронності майна, розташованого у
будинку та службові інструкції, що встановлюють порядок нагляду за ним;
місця розташування правоохоронних органів та спосіб встановлення зв'язку з ними; номери телефонів виклику таксі, швидкої допомоги, пожежної охорони, міліції, аварійної служби газу, охорони, диспетчерських житлово-експлуатаційних підприємств, підстави термінового виклику;
розташування технічних систем та засобів охоронного призначення: засобів охоронної, охоронно-пожежної та тривожної сигналізації, технічного захисту, контролю доступу та охоронного телебачення, засобів зв'язку, освітлення, протипожежного захисту, що знаходяться у під'їзді і правила користування ними.
Що отримують наші таланти від компанії?
офіційне працевлаштування;
оплачувані відпустки;
комфортне робоче місце;
роботу у чудовій команді.
Мотивація та винагорода
ЗП від 16 000 до 20 000 грн/місяць;
Заробітна плата може коригуватися відповідно до кількісті відпрацьованих годин/змін співробітником;
На період випробувального терміну може бути встановлена інша ЗП.
Додаткова информація
Можливість часткової зайнятості;
Ненормований робочий графік;
Випробовувальний термін 3 місяці;
Компанія може направити Вас для проходження додаткового навчання з послідуючою атестацією.
Якщо Вас зацікавила данна вакансія просимо зв'язатися з нишим Менеджером за контактами:
068 986 27 87