Керівник контакт-центру

Загальний опис посади 

Ви будете відповідальним за керування контакт-центром, забезпечуючи ефективну роботу операторів та високу якість обслуговування клієнтів. Ваша роль полягатиме в досягненні KPI, контролі якості та забезпеченні дотримання стандартів обслуговування. Ви будете співпрацювати та підпорядковуватись операційному директору для забезпечення ефективності контакт-центру та досягнення цілей компанії. Ваші обов'язки включатимуть навчання та менторинг операторів, аналіз даних та розробку рекомендацій для вдосконалення процесів.


Що входить до обов’язків 




Вимоги до кандидата на посаду



Основні KPI


Основні KPI для керівника контакт-центру можуть бути наступними:


Додаткові KPI можуть включати показники, пов'язані з якістю обслуговування, клієнтською задоволеністю та ефективністю процесів у контакт-центрі. Залежно від конкретних вимог та цілей компанії, ці KPI можуть бути додані або адаптовані для відповідності потребам контакт-центру.

Що отримують наші таланти від компанії?

Мотивація та винагорода 

Додаткова информація