Менеджер з нерухомості
Загальний опис посади
Менеджер з нерухомості ЧЕКДОМ є фахівцем у сфері нерухомості, відповідальним за здійснення різних операцій з нерухомістю, включаючи продаж, оренду та управління нерухомістю.
Окрім коротких транзакцій з купівлі-продажу, менеджер спостерігає за ринковими тенденціями, співпрацює з клієнтами, та забезпечує надійне і вигідне управління приватною нерухомістю відповідно до вимог і стандартів ЧЕКДОМ.
Менеджер з нерухомості підпорядковується керівнику напрямку.
Що входить до Ваших обов’язків
Пошук та залучення клієнтів: Залучення продавців, орендодавців, орендарів та покупців нерухомості через рекламні кампанії, мережі зв'язків та партнерство, зокрема, за допомогою багатотисячної мережі апартаментів багатоквартирних будинків в управлінні ЧЕКДОМ;
Консультація клієнтів: Надання клієнтам інформації щодо ринкових умов, цін на нерухомість, правових питань та інших аспектів нерухомості;
Проведення переговорів: Організація та проведення переговорів між продавцями та покупцями, орендарями та орендодавцями, з метою досягнення вигідних угод для клієнтів;
Оцінка нерухомості: Здійснення організації оцінки ринкової вартості нерухомості та рекомендації щодо цін;
Укладення договорів: Підготовка та укладення договорів купівлі-продажу, оренди та інших юридичних документів;
Маркетинг та просування: Розробка та впровадження маркетингових стратегій для просування нерухомості на ринку із залученням маркетингової служби ЧЕКДОМ;
Управління показами: Організація та проведення оглядів нерухомості для потенційних клієнтів;
Моніторинг ринку: Слідкування за ринковими тенденціями, аналіз конкуренції та попиту на нерухомість;
Управління об'єктами: Управління нерухомістю в інтересах клієнтів, включаючи питання технічного обслуговування та ремонту із залученням слжб клінінгу та технічного сервісу ЧЕКДОМ.
Вимоги до кандидата на посаду
Вища освіта в галузі нерухомості, економіки або суміжних областей.
Досвід роботи в сфері нерухомості від 2 років.
Знання ринку нерухомості, законодавства та процесів управління нерухомістю.
Високий рівень комунікабельності та навичок переговорів.
Вміння працювати з клієнтами та управляти об'єктами нерухомості.
Знання англійської мови для комунікації з іноземними клієнтами (буде перевагою).
Що ми пропонуємо
Офіційне працевлаштування;
Графік роботи: ненормований, гнучкий, не більше 168 годин на місяць;
Медичне страхування (після 1 року роботи);
Оплачувані відпустки;
Корпоративний мобільний зв‘язок;
Мотивація та винагорода
Винагорода від 25 до 60 тис грн/міс.
Структура Вашої заробітної плати буде складатись з бази у розмірі 12 тис грн + бонуси за результатами Вашої роботи.